"...mert én egy kicsit a végtelen és az örökkévalóság megszállottja vagyok,
és a Végtelen és az Örökkévalóság, úgy látszik, kedvét leli az olyan emberekben, mint én." - Túlságosan zajos magány

Titok

Olyan egyszerű lenne, annyira kézzelfogható. Csak oda nézni és igenlően bólintani. Mindennek meg van a szerepe. Így megy ez már ezer éve. Vagy ezernégyésfél. Az nem számít.
Karamell szagod van, vagy illatod, (ki fog ezért tőrt szúrni a szívembe) visszatuszkol a gyerekkormoba, s úgy érzem maégam, mint egy tíz éves kislány. Annyira őszintének és szenvtelennek. Ha szoknyát hordanék, akkor felkapnám előtted: "Na, mi van ott, fiucska?".

Nem szeretek jelen időről beszélni. Elfáradok. Olyan leszek, mint a szomszéd asszony a 7dikről, kit fia otthagyott és a húst is csak az ő szerencsétlenségére drágították a boltban. A múltról beszélek, miközben, mindenki abban él. Talán ezért utasít el a világ.

Add meg magad a közhelyeknek.

4 comments:

Anonymous said...

ezen a ponton szerettem beléd.

közhely módon meghívnálak kávézni, hogy aztán bájcsevejt folytassunk - milyenfilmeketszeretsz, milyenzenét, milyenzoknit, milyen kávét, milyen bort.

én félédeset.

hallgatnálak és végig a szemedbe néznék. rájönnél, hogy tökéletes hallgatótárs vagyok - de nem több.

kifizetném a kávét, aztán utunkra indulnánk. kapnék egy baráti puszit. végül eltűnnél a kanyar mögött. és nem néznél vissza, pedig végig éreznéd vállaidon nehézkes pillantásom.

Mirjam said...

kávé reggel, bor ritkán, sör mindig.
a hallgatás az enyém.
és vannak kanyar nélküli utak is.

Anonymous said...

becks. ritkábban bergeinbier.

a hallgatás az a szóé.

ha nincs kanyar, akkor az út végéig nézném a hátadat

Ágnes said...

Kreatív blogger díj:).Kaptam - továbbadom: http://zuhanasok.blogspot.com/2010/10/ikarosz-leesett-en-lezuhantam.html

Post a Comment

Tirez le rideau

Tirez le rideau